is een visuele communicatiestudio.
Wij zijn creatief, polyvalent & flexibel, maar vooral gepassioneerd door:
grafisch ontwerp, beeldvorming, beeldbewerking, typografie, paper crafts, tactile visuals, internet, motion design
Opmaak van advertenties, leaflets, brochures, magazines of boeken.
Wij leveren een drukklaar bestand aan bij uw drukker of bieden A-tot-Z service. Inclusief drukwerkbegeleiding en verzending. Enkele cases:
Van concept tot realisatie, of gewoon tot drukklare pdf. Stockbeelden of een uitgebreide fotoshoot, het is maar wat u verkiest. Heeft u een concreet project of voorlopig alleen wilde plannen... wij denken graag met u mee. Zoals met Selligent bijvoorbeeld.
Selligent vroeg ons om nieuwe brochures te maken voor hun CRM en SIM oplossingen.
Voor dergelijke thema's zijn goede stockbeelden moeilijk te vinden en door het internationale karakter van Selligent ook vaak nogal prijzig...
dus doken we zelf in de studio. De modellen draaiden overuren,
maar we hebben ons wel enorm geamuseerd.
Project: | Brochures voor de CRM en SIM oplossingen van Selligent. |
Beshart zorgde voor concept, styling, casting, set building, fotografie en layout. | |
Klant: | Selligent |
Naar aanleiding van het 20 jarig bestaan stopten we de communicatie van CEVORA in een totaal nieuwe look. Jubileum logo, nieuwe guidelines, templates voor de nieuwsbrieven en herwerking van de stationary. Met als kers op de taart een bijzonder fotoboek dat het verhaal vertelt van 20 jaar evolutie in opleidingsbeleid.
Project: | 20 jaar Cevora. |
Beshart zorgde voor het jubileum logo, een stijlvol fotoboek, het jaarverslag en guidelines voor alle (jubileum) communicatie. | |
Klant: | Cevora |
Fotografie: | Lies Willaert |
Websites en actiesites, van ontwerp tot en met ontwikkeling. Waar mogelijk geoptimaliseerd voor alle schermen.
Wij maken ook emailings en banners en helpen u bij de uitbouw van uw online aanwezigheid. Hieronder enkele voorbeelden.
Een (actie)site behoort uiteraard tot de mogelijkheden. Maar hoe krijg je de mensen op de site? Er is de beproefde truukendoos van emailcampagne, ondersteund door GoogleAdwords, FacebookAds en klassieke banners. Maar met een sterk concept dat veel mensen raakt, blijkt één welgemikt mailtje voldoende.
Beshart lanceerde in februari via doedemee.be een internationale oproep.
We zochten 100 creatieven die bereid waren een boek uit de 'Top 100 Greatest Novels Of All Times' te re-coveren.
Posters van die nieuwe covers worden verkocht tvv de strijd tegen ongeletterdheid en als expo verschillende landen aandoen.
De Britse journalist die de lijst in 2003 publiceerde in The Observer vond het een leuk project en vernoemde doedemee op the Guradian Book Blog.
Het artikel vond zijn weg naar twitter en 2 weken later hadden we meer dan 160 portfolio's in onze inbox uit 26 verschillende landen.
De posters werden gelanceerd op 8 september. Doel van de hele campagne: mensen bewust maken van de problemen van ongeletterdheid.
Meer weten?
Check de actiesite, de facebook pagina, de bijhorende webshop en onze pinterest account of volg ons via @doedemee
Project: | Doedemee - verenig creatief talent rond een bepaald probleem - project1: ongeletterdheid. |
Klant: | eigen project |
Doedemee? | contacteer ons! |
En als u nu een beperkte niche wil bereiken? Zoals scholen... Dan vergeten we even de adwords en facebook ads en geven we uw doelgroep gewoon een goede reden om naar de site te komen. Een gratis klaarover bij het begin van het schooljaar bijvoorbeeld.
Project: | klasje van papier - actiesite voor beslissingsnemers in het onderwijs. Beshart kwam met het concept, knutselde een klasje uit papier en bouwde daar een flashsite rond. Voor de lancering van de site bedachten we een DM-actie met als trigger 'Eddy' de klaarover. |
Klant: | Océ Belgium - vertaald naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. |
Link: | www.klasjevanpapier.be |
En als u uw klanten laat kennismaken met een handige online tool (zoals wetransfer), dan branden wij die toch netjes voor u.
Project: | branding weTransfer-kanaal Océ Belgium |
Klant: | Océ Belgium |
Link: | www.oce.wetransfer.com |
Wij zijn beeldenbouwers. Een sterk campagnebeeld. Een reeks editorial images. Beelden bewerken, vrijmaken en/of samenvoegen. Alles kan (of toch bijna).
Fotografe Lies Willaert legde alle Klara gezichten vast op de gevoleige plaat. Beshart werd gevraagd de beelden te voorzien van een extra glamour touch.
Project: | Portretreeks van de Klara gezichten. |
Klant: | VRT - Klara |
Fotografie: | Lies Willaert |
Begrippen als 'behavioural targetting', 'marketing tradition vs innovation' of 'Reconnect your brand' zijn niet zo eenvoudig te vatten in stockbeelden. Wij doken dan ook met plezier in de studio, en maakten 25 beelden voor de nieuwe CRM en SIM brochures van Selligent. Van briefing tot gebruiksklare beelden in minder dan 2 weken.
Project: | Brochure voor de CRM oplossingen 'cosue main' van Selligent. |
Beshart zorgde voor concept, styling, casting, set building, fotografie en layout. | |
Klant: | Selligent |
De vraag van CEVORA: CEO's en HR verantwoordelijken in kleine KMO's informeren over gratis taalopleidingen voor hun medewerkers. Beshart kwam met een concept en campagnebeeld voor een DM. Cevora was zo tevreden dat ze het beeld en concept uitrolden naar andere media (boomerang cards en bussen-campagne).
Project: | Promotie taalopleidingen Cevora. |
Klant: | Cevora |
Fotografie: | Lies Willaert |
Model: | Clara De Decker |
Mediaplan: | DFIB |
U wil een product lanceren? Een dynamische presentatie uit uw iPad toveren bij potentiële klanten of investeerders? Uw bedrijf of visie verbeelden naar klanten of het eigen personeel? We schrijven graag mee aan het script, zorgen voor een storyboard en zetten uw verhaal om in een of meerdere (animatie-)filmpjes.
Beeld per beeld kunnen we zelfs 2 stenen laten vechten of een knitted creature een boek laten lezen.
Welkom in de wondere wereld van stop motion animatie.
Wat die dansende hoofdtelefoons betreft. Zelfs na meer dan 3 jaar wordt het filmpje nog elke dag gemiddeld 15 keer bekeken.
Goed voor +32K views. De vermelding op mashable als bonus nr 11 in de lijst met 10 beste stop motion filmpjes op youtube
(omdat we enkel op vimeo staan), heeft daar waarschijnlijk wel iets mee te maken.
Project: | Videoclip voor Ooh Yeah van Moby |
Klant: | Moby - Wedstrijd (niet gewonnen) |
Hoe verkoop je een nieuwe online tool als die nog volop in ontwikkeling is? Voor het salesteam van Vacature maakten we een animatie op basis va n de designs om de key features van de nieuwe tool tastbaar te maken.
Project: | Salesfilmpje voor de lancering van de nieuwe Vacature TalentManager. |
Klant: | Vacature / Références |
Voor Valentijn 2009 maakten we deze korte stop motion waarschuwing... liefde maakt blind.
Klant: | Self Promo |
Muziek: | detektivbyrån (rip) |
We bekijken graag wat we voor u kunnen doen. Of het nu gaat om eenvoudige 2D paper cuts of complexe 3D papieren installaties. Als beeld bij een artikel, informatieve poster, achtergrond voor een website of decor voor een prachtige stop motion.
Project: | Boe aan de crisis poster. Een streep inspiratie in economisch mindere tijden. |
Klant: | Self Promo |
Link: | actiesite |
Project: | Cover voor papier special van het Parijse magazine NeoPlanete. Papercuts en beeld door beshart. |
Klant: | NeoPlanete |
dan helpen wij u om het in de juiste vorm te gieten en voorzien we het van sprekend beeldmateriaal. Zo krijgt uw communicatie de professionele -en tikje eigenzinnige- uitstraling die nodig is om de impact van uw boodschap te maximaliseren. Klaar om nieuwe wegen in te slaan? U bent bij ons aan het juiste adres.
Referenties nodig? Deze bedrijven vertrouwen al op onze service:
studio beshart is een visuele communicatiestudio.
Wij zijn creatief, polyvalent & flexibel, maar vooral heel gepassioneerd.